Den perfekta väninnan
När Ria anställs som städerska hos den förmögna affärskvinnan Fran förändras hennes liv för alltid. Det som först verkar vara början på en oväntad vänskap utvecklas snart till en manipulativ och psykologisk katt-och-råtta-lek som hotar att ta över Rias tillvaro helt.