Without Sin
När vi träffar Stella Tomlinson har det gått tre år sedan hennes tonårsdotter Maisy mördades, men såret är lika färskt som om det vore igår.
Stella kämpar med frågan om hon ska lita på Charles och följa upp Cleos försvinnande, samtidigt som hon försöker ta reda på vem Charles egentligen är genom att söka upp dem som kände honom bäst.
Stella ger sig i kast med att ta reda på vem som verkligen dödade hennes dotter, efter att en video visar ett samband mellan Maisy, Cleo, McKellers och Jessies pojkvän Kelvin.
Stella kommer till Charles, övertygad om att de nu är på rätt väg, men Charles säger till en förbluffad Stella att sluta pressa på eftersom Teddys liv nu är i fara. Men Stella ger inte upp.