Wolf
Familjen Anchor-Ferrers är instängda och terroriserade. Kriminalassistent Jack Caffery vill ha rättvisa. Men vem bjöd in monstren?
Watching
Familjen Anchor-Ferrers kommer hem till Monmoutshire och möts av en fasansfull överraskning.