Sweetpea
Sorry for Your Loss
När hennes far dör och hennes mobbare från skolan återvänder tappar Rhiannon kontrollen.
Med Julia inlåst i garaget ger sig Rhiannon ut för att bevisa att hon inte är en nolla.
Rhiannon kanske kommer undan med vad hon har gjort, utan att veta vad hon kan förlora.