Boat Story
När två främlingar hittar en last kokain på en skeppsbruten båt blir de snart intrasslade med polisen, maskerade torpeder och en gangster i snygg kostym.
Samuel tar med Janet för att besöka en gammal kund: en knarklangare som sitter i fängelse.
Janet och Samuel gör ett djärvt drag och säljer sin last till den lokala knarkkungen Vinnie.