Rizzoli & Isles This Is How a HeartBreaks
S3, A3: Maura träffar en ny kille (EDDIE CIBRIAN - Third Watch) på ett ovanligt sätt. Jane har blandade känslor när någon från hennes förflutna dyker upp. CHRIS VANCE (Dexter) gästspelar.