This Town Ain't Big Enough for Both of Us
S9, A2: En kvinna från Archers förflutna återvänder och hotar hans transplantationskirurgi. Crockett hamnar i konflikt med Meds nya ivriga förstaårsläkare. Charles försöker reparera sin relation med Ripley.