Chicago Med Those Things Hidden in Plain Sight
S6, A2: Goodwin tillkännager akutmottagningens nya chef och valet gör inte alla glada. Dr Manning tar ställning för en patient och måste hantera efterdyningarna. Dr Charles tar hand om en familjeangelägenhet.