S1, A2: J.R. möter sitt nya lag och inser snabbt att det inte kommer att bli några gratispoäng här – han måste förtjäna sin plats i laget som alla andra. Sistaårsstudenterna Diego och Xavier ger honom nybörjarbehandling medan han anpassar sig till online-undervisning och får en känsla för A&T:s kännetecken "Aggie är stolta".