S1, A6: En strippande astronaut stjäl rymdfärjan och säljer den till Mexiko. Nu måste antiterrorstyrkan bege sig till Mexiko och stoppa den onde presidenten Felipe Calderon innan de klår USA i rymdkapplöpningen.