Ghost Whisperer Till Death Do Us Start
S5, A3: När Elis pappa får en hjärtattack samlas hans röriga familj för första gången på länge. Dessutom får Eli träffa sin mamma som varit död i tio år men inte lyckats gå över till andra sidan.