Transparent Till sardinerna och tillbaka
S3, A3: Relationer prövas när Pfefferman-familjen samlas på Mauras födelsedag, Sarah konfronterar Buzzy om Tempelstyrelsens politik och Maura har stora nyheter som inte tas väl emot av varken Vicki eller Shelley. Kvällen kulminerar i en omgång av spelet Sardiner som tvingar spända situationer in i trånga utrymmen.