Vem sköt Otto Mueller? Tills döden skiljer oss åt
S1, A4: Merle, Ottos fru och familjeterapeut, berättar om sina minnen av Otto och hur allt började. Annekens brutala vana blir känd för detektiverna. Agnes får reda på ny fakta om Gabriel.