Time and Tide
S1, A8: Säsongsavslutning. Ike tvingas hantera såväl Ben som oro i familjen, vilket gör hans framtid osäker. Lilys och Stevies hemliga relation blir än mer riskfylld. Klein får fatt på Judi Silver.