Blue Bloods Times Like These
S12, A2: Stämningen mellan Frank och borgmästaren blir allt mer spänd efter att Frank gör en arrestering som blir viral. Danny och Baez utreder ett gängöverfall. Jamie oroar sig över att Eddie ljuger för honom om vart hon tar vägen om kvällarna.