Boardwalk Empire To the Lost
S2, A12: När rättegången mot Nucky närmar sig vill Jimmy gottgöra det som hänt. Efter att ha övervägt ett erbjudande från Esther Randolph fattar Margret ett beslut som ska förändra resten av hennes liv - och Nuckys.