One Tree Hill To Wish Impossible Things
S1, A18: Lucas, Nathan och Jake säljs till högstbjudande i den årliga Boy Toy-auktionen för välgörenhet, och kvällen leder till överraskande händelseutvecklingar med gamla flammor.