S2, A10: Säsongsfinal. För att undvika att bli stämd av förlaget måste Hannah skriva sin bok på en enda dag. Marnie misstolkar Charlies avsikter. Ray gör ett karriärsdrag som han hoppas ska imponera på Shoshanna.