S1, A4: Alla monstermaskiner i hela staden litar på att mekanikern Gabby ska laga dem om något går sönder. Men när Crusher plötsligt stjäl alla Gabbys verktyg, behöver hon Blaze hjälp för att få tillbaka dem.