NYPD Blue Top Gum
S6, A1: Poliserna utreder tortyren av, och mordet på, en hotellmagnats son. Russell och Kirkendall misstänker att ett offer för ett våldtäktsförsök döljer någonting. Simones hälsa blir allt sämre.