La Brea Topanga
S1, A10: Efter nyheten om att ett sista slukhål har öppnats rusar Gavin, Izzy och dr Nathan till Seattle för att göra en sista räddningsinsats innan det är för sent. Eve ger sig ut på en livsfarlig resa för att skicka en ung pojke genom en portal för att rädda sin familj.