Victorious Tori fixar Beck & Jade
S4, A6: Beck vill fråga ut en tjej på en dejt men är orolig för vad Jade ska tycka, så Tori och André försöker hitta en dejt till henne också. Robbie kämpar för att få ut en fjäril som har fastnat i Cats öra.