Tortured Souls
S1, A15: Shirley insisterar på att Alan ska hjälpa henne försvara en polis som misshandlat ett vittne. Denny företräder en kvinna som stämmer sin fästman för att han lämnat henne vid altaret, och på motståndarens sida finns Dennys bror Donny Crane.