The Vampire Diaries Total Eclipse of the Heart
S5, A13: Caroline lyckas få med sig Elena och Bonnie på universitetets Bitter Ball för studenter med brustna hjärtan. Stefan har ett frustrerande samtal med Damon och Enzo (MICHAEL MALARKEY).