S1, A5: Efter att ha blivit förolämpad offentligt av Bettys ärkefiende Crystalynn, börjar Jenny och Betty smida hämdplaner. När fejden går överstyr blir Violet generad över mammans extrema beteende. För att blidka sin dotter övertalar Jenny Betty att be Crystalynn om ursäkt, men inte förrän de fått det sista skrattet.