Travel man Travel Man: 48 Hours In... S06 E02
S6, A2: Richard får sällskap av skådespelaren Fay Ripley för en vintrig minipaus i Oslo. Tillsammans fyller de två dagar med slädåkning, gallskrik, skidåkning, skulptur och ironi.