NYPD Blue Travels With Andy
S2, A13: Sipowicz oroar sig för det enorma grekortodoxa bröllop som Sylvia planerar, vilket innefattar att han måste ha på sig en krona med vita blommor. Sipowicz och Simone åker ut ur staden för att förhöra en man om ett trippelrånmord som inträffat i New York.