S1, A3: Robert Gustafsson och Sussie Erikssons hysteriska vita kort chockar alla i rummet och lämnar bisarra spår. Roberts karaktär Lasse Kongo är nära att försätta Erik Ekstrand i extas och Pernilla Wahlgren skjuter pingpongbollar på publiken. Per Andersson drabbas av vilda djur och ”gubbar i rocken” och Eva Röse utser vinnarparet.