S5, A5: Drama tar med killarna på en resa till Joshua Tree för att rensa Vinces skalle och hjälpa honom ta ett viktigt karriärsbeslut. Lloyd täcker motvilligt för Ari på hemmaplan och hjälper honom genom en snedtändning.