S2, A7: Patienter på sjukhuset får livshotande biverkningar av sjukhusets läkemedel och Nic befarar att hennes syster Jessie är i fara. Hon och Conradförsöker därför övertyga Bell om att försöken med nya läkemedel inte är värda risken.