S4, A10: Efter att Monroe (Silas Weir Mitchell) förts bort av wesenrein samlar Nick (David Giuntoli) hela teamet, inklusive Wu (Reggie Lee), för att spåra honom och föra honom åter till Rosalee (Bree Turner). När sökningen intensifierar lär Juliette (Bitsie Tulloch) sig mer om sin nya verklighet som en hexenbiest.