S1, A6: Bash drabbas av självtvivel efter en incident på jobbet och Mags inspireras i mötet med en brandman som förmedlar en påtaglig passion över sitt riskfyllda yrke. Theo firar sin första födelsedag utan familjen och möter en patient med en stor önskan.