Triggers
S3, A4: Akutpersonalen stalls inför en brandövning i ett höghus. Bobby upptäcker att Buck utsetts till brandinspektör. Christopher har återkommande mardrömmar om tsunamin, varför Eddie tar med honom till en psykolog för bedömning. Maddie får ett samtal från en orolig kvinna som emellertid lägger på luren när hennes make anländer. Station 118 rycker också ut till en bilolycka där en mor och hennes två barn blivit inblandade - de båda bröderna slogs om ett arvegods. Buck genomlider en spänd middag med Athena och Bobby, och Athena uppmanar Hen och Karen att skaffa barn.