Glee Trio
S5, A10: När skolavslutningen närmar sig bestämmer sig Tina, Blaine och Sam för att stanna kvar en natt på skolan i hopp om att få umgås för en sista gång. Becky kommer i vägen för deras planer när hon plötsligt vill vara med. I New York har Elliot hamnat mitt i Rachel och Santanas gräl. Musiknumren inkluderar "Jumpin' Jumpin'", "Barracuda", "Don't You (Forget About Me)", "Gloria", "Danny's Song", "The Happening" och "Hold On".