Boston Legal Truly, Madly, Deeply
S2, A7: Advokatbyrån företräder en man vars fru vill skiljas efter makens otrohet. Denny tvingas försvara en man som anklagas för våldtäkt och mord på en 13-årig flicka medan Alan tar sig an ett fall med en producent som stäms för att ha avskedat en clown.