SEAL Team Trust, But Verify: Part 1
S5, A1: Alla i teamet blir chockade när de får reda på att en träningsövning i själva verket är en täckmantel för ett hemligt uppdrag för att få ut en vapenexpert ur ett av världens farligaste länder.