Chicago Med Trust Fall
S10, A3: Hannah behandlar en kvinna vars odiagnostiserade tillstånd hotar både hennes och hennes ofödda barns liv. Goodwin får ett skrämmande besked medan hon kämpar mot sjukhusets högsta chefer.