Once Upon a Time in Wonderland Trust Me
S1, A2: Alice ger sig ut för att skaffa tillbaka Cyrus flaska så att hon kan få tillbaka sin andeälskare. Men Jafar och Röda Drottningen har andra planer. I det förflutna åker Alice runt i världen med Cyrus och blir kär i honom.