Take Note Trust
S1, A3: En medtävlare påstår att Sydney och Miles går bakom ryggen på Calvin. Förtroendet för sina nya vänner sätts på prov. Calvin lär sig anförtro sina vänner och får även en lektion i tävlandets villkor.