S7, A2: Under en alkoholfylld jobblunch kommer Jess och Cece fram till att Jess borde begära mer ansvar på hennes nya jobb. Nick kämpar med att få inspiration till sin nya bok, och Schmidt försöker desperat få Ruth att somna.