Alias Tuesday
S4, A13: Sydney svävar mellan liv och död när ett uppdrag misslyckas - och Marshall är överraskande nog den ende som skulle kunna rädda henne. Under tiden blir Dixon utsatt för en livsfarlig giftig organism som släpps lös hos APO.