S1, A5: Ash får en chock när sjätte exet anländer på stranden. Emily och Liam går på en helvetesdejt, Farah blir kär och Talithas värld vänds upp och ner när en gammal hemlighet kommer upp till ytan och hotar att sabba hennes förhållande med Ash för alltid.