Tvivel på Tommy
S3, A8: En flicka hittas mördad och när Megan kommer till platsen hittar hon Tommy täckt av blod. Bevisen talar emot honom men han hävdar att han inte kommer ihåg vad som hände. Även Megan tvivlar på Tommy men hon måste försöka bevisa hans oskuld.