Tvivel
S1, A18: Alicia och Will försöker försvara en student som anklagades för att ha dödat sin studentföreningssyster medan hon var påverkad av sömntabletter. Samtidigt måste de hantera den växande sexuella spänningen mellan sig, och Diane och Kurt McVeigh fortsätter flörta med varandra.