S3, A12: Efter att en seriemördare har avrättats i Texas vill hans döttrar ge honom en passande begravning hos Fisher & Diaz. Ruth spenderar kvalitetstid med George Sibley, och David når ett vägskäl i sitt förhållande med Keith.