Rizzoli & Isles Two Shots: Move Forward
S7, A1: I efterdyningarna av skjutningen i slutet av säsong sex måste teamet använda alla verktyg de har till sitt förfogande för att hitta Alice Sands, innan Janes liv förstörs.