Game of thrones Two Swords
S4, A1: Säsongspremiär. Tyrion välkomnar en gäst till King's Landing, men Jon Snow är allt annat än välkommen till Castle Black. Dany hänvisas till Meereen, slavstaden framför all. Arya råkar på en gammal vän, och Night's Watch förbereder sig på ett nytt hot.