S1, A2: Efter att ha arbetat i flera dagar utan betalning, har Siyul fått nog. Eun börjar äntligen på sitt efterlängtade jobb och Chun blir militärofficer efter att ha klarat den statliga examen, men världen de står inför är mer korrupt än de kunnat föreställa sig.