S1, A8: Mindy får inte respekt från Danny och Jeremy, så hon ger sig iväg för att prova på att vara sin egen chef. Under tiden slår gruppen tillbaka när de upptäcker att holistiska barnmorskor stjäl patienter från Shulman & Associates.