Two Tonys
S5, A1: När en massa gangsters blir villkorligt frigivna förändras Soprano/Lupertazzi-samarbetet. Christopher vill inte betala för nöjet en kväll när älskarinnorna underhålls, och Tony försöker presentera sitt andra jag för Melfi.